Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
De makkelijkste en snelste manier om dat te doen, is via je account. Als je inlogt in je account kun je je bestellingen bekijken. Naast de artikelen die nog geretourneerd kunnen worden, zie je een retourknop. Als je hierop klikt, doorloop je het retourproces. Je ontvangt daarna zo snel mogelijk de adresgegevens en verdere instructies voor het gratis retourneren van je bestelling.
Ik heb geen account.
Dat geeft niets. Je kan alsnog een account aanmaken. Als je dit doet met het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het plaatsen van je bestelling, is je bestelling meteen zichtbaar in je account en kan je alsnog het retourproces doorlopen.
Als je in je account je bestelling niet retour kunt melden, neem dan contact op met de klantenservice.
Hoe moet ik mijn product retourneren?
De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend naar ons verstuurd of bij ons afgeleverd zijn.
Je retourneert je bestelling met dezelfde vervoerder als waarmee het pakket geleverd is. Wanneer je pakket door PostNL wordt bezorgd dan kun je deze alleen retour sturen via een PostNL pakketpunt. Een retourpakket kan niet aan een PostNL bezorger worden meegegeven. Indien je je pakket retourneert met een andere vervoerder dan de oorspronkelijke vervoerder, dan kan het zijn dat je retourkosten moet betalen. Deze kosten komen voor jouw eigen rekening.
Het product dient te worden teruggestuurd met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.