GELUKKIG NIEUWJAAR. 💮 EEN MOOI JAAR! 2024. VOL LIEFDE, GEZONDHEID, VREUGDE, GELUK, VREUGDE & OVERVLOED. 💮

FAQ

Ik wil contact opnemen met Gemini Crystals. Hoe kan ik je bereiken?
U kunt ons altijd mailen op info@geminicrystals.nl . Wij helpen u graag met al uw vragen over het kristal, uw bestelling, verzending en retourneren en eventuele overige vragen. Verwacht binnen 24-48 uur een reactie van onze vertegenwoordigers. Onze vertegenwoordigers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag.

Kan ik mijn bestelling retourneren? En hoe kan ik retourneren?
Wilt u uw bestelling retourneren en uw geld terugkrijgen? Geen zorgen! Wij hebben een eenvoudig retourbeleid. Stuur ons een e-mail op info@geminicrystals.nl met uw bestelnummer, artikel(en) die u wilt retourneren en de reden van retournering, en wij regelen een retourzending voor u. Eventuele retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden voor elke bestelling bij het afrekenen berekend.

Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met de trackinginformatie waarmee u uw bestelling naar de bestemming kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Indien uw bestelling nog niet is verwerkt, is het mogelijk uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Vanaf het moment dat uw bestelling is verwerkt, is het echter niet meer mogelijk om uw bestelling te wijzigen of te annuleren.

Ik heb tijdens de uitverkoop een bestelling geplaatst. Kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle bestellingen gedaan tijdens de uitverkoop zijn definitief en kunnen daarom niet geretourneerd worden.